Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vojislav Šešelj doneo pred zgradu Predsedništva Srbije 10 novih diploma za Tomislava Nikolića

Komentari (84) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 10 decembar 2014 14:33
Beograđanin
Reći ću nešto iskreno: da Šešelj ne četnikuje, bio bih za njega. Ovako sam za Sandu Rašković.
Preporuke:
65
143
2 sreda, 10 decembar 2014 14:44
Travka kao sredstvo za daljinsko upravljanje
Molim jednu diplomu za Dragicu travarku koja ce uci u istoriju kao licnost koja je najvise rodbine za najkrace vreme dovela u Predsednistvo RSrbije.
Isto tako,zahvaljujuci moci travcica, predsednik je uspeo da polaze ispite na daljinu bez fizickog prisustva i u danima (nedelja i praznici) kad fakultet nije radio,ili kad je bio na sednicama Parlamenta.....
Kad moze 9000 onih koji su doktorirali sto ne moze i: Stefanovic,Nambija, Sutanovac, Simon Djuretic i ostale kurte i murte...?
Preporuke:
153
7
3 sreda, 10 decembar 2014 14:45
njegovi a ne naši
E Vojo, to su njegovi i njihovi policajci, slabo oni znaju koga i šta brane i čuvaju, kad bude srpske države biće i srpskog policajca koji će čuti za četničko ime!
Preporuke:
121
9
4 sreda, 10 decembar 2014 14:53
Lazarevac
Mizerija i u zgradi i van zgrade. Ovo je radikalska sprdačina. Šta im je preostalo u okupaciji i blokadi.
Vreme Principa je daleko 100 godina, ali je na pomolu.
Nakon humora i šetnji, čekaju nas burni dani.
Preporuke:
125
11
5 sreda, 10 decembar 2014 14:53
Ja
Hahaha, kakav car!
Preporuke:
158
11
6 sreda, 10 decembar 2014 14:54
šišarka
Kralj!
Preporuke:
132
10
7 sreda, 10 decembar 2014 14:56
ludi skretničar
Nije bitno ko je za koga, bitno je da svako radi svoj posao.
Podrška ovoj akciji SRS!
Ako ostavimo po strani međusobne uvrede, napad u dve kolone može dati dobre rezultate.
Preporuke:
156
8
8 sreda, 10 decembar 2014 15:06
Lajoš Winetu - Durьdubak
Jedini čovek na srpskoj sceni uopšte (političkoj, estradnoj, verskoj i svakoj drugoj) kome glas zvoni slobodom!
Eh kad bi smo nekako bili te sreće da se izvuče i preživi, to bi bilo stvarno kolosalno.
Preporuke:
147
8
9 sreda, 10 decembar 2014 15:08
Žalosna sova
A od kuma - 10 diploma.Bolje da je Šešelj otišao do druga Irineja u Patrijaršiju da traži izopštenje onih koji su se lažno zakleli u Crkvi nad ikonom na vernost SRS i Vojislavu Šešlju lično.Ili će to biti završni udarac kada neće pomoći ni crkva Pokajnica u Bajčetini.Mila majko, šta smo dočekali, ali tako nam i treba posle crnog 5 oktobra 2000 da nas usreće Selja Velja, bagerista Džo i Legija.Svako je kovač svoje nesreće, a sreća dolazi sama.
Preporuke:
121
9
10 sreda, 10 decembar 2014 15:10
božica
Kakva je to politička štetočina!
Preporuke:
18
72
11 sreda, 10 decembar 2014 15:25
Anonimus @ Beograđanin
Reći ću nešto iskreno: da Šešelj ne četnikuje, bio bih za njega. Ovako sam za Sandu Rašković.


Potpuno razumljivo, Beograđaninu treba žena da ga vodi, plaši se brade.
Preporuke:
109
36
12 sreda, 10 decembar 2014 15:29
s.p.Lajković
Tako se to radi. Duhovitim i istinitim akcijama skupljati popularnost i simpatije javnosti a onda će doći trenutak da se preuzme prava akcija.
Preporuke:
108
6
13 sreda, 10 decembar 2014 15:30
Milutin
Sve je okej, opoziciona borba, do duše mlitava, ali ajde!

Ali čemu pesma "Spremte se psremte četnici", zar misle da će time privući nove pristalice i glasače kojima je stalo do pravde!

I čemu Šarovićevi "masna gibanica"( četnička), pa zar četnici kako vele nisu bili uredna vojska, izgleda da je tačno da su bili zabrađeni, masni, kafanisali itd.


Patriotska pesma koja ujedinjuje je ključ uspeha, ali kome ja to pričam, zadrtim Srbima!?
Preporuke:
65
45
14 sreda, 10 decembar 2014 15:35
Zemunac
Zasto samo predsedniku Nikolicu,moze da podeli i doktorate i ostalim clanovima ekspertske vlade!BAS KAO i DR MICA,ALI BESPLATNO!
Preporuke:
81
3
15 sreda, 10 decembar 2014 15:40
@Milutin - drugačiji od vas
Četničko ime i tradicija datiraju pre ravnogorskog pokreta Draže Mihajlovića, ali vi slabo poznajete ili ne hajete za nacionalnu istoriju pa nam stvarno nemojte ništa govoriti.
Četništvo danas je izraz prkosa, inata da se ostvari naš srpski a ne njihov evropski put!
Jesam zato da ih plašimo i gibanicama i masnim bradama ako će to da nas kurtališe europske kuge iz Brisela i Berlina, ja to tako vidim a vi još gledate tito-partizanskim, razrokim očima!
Preporuke:
101
16
16 sreda, 10 decembar 2014 15:45
GoranZemun
Slično ovome treba da bude model i za sve druge akcije radikala. Nebitno za koju ste političku opciju, ova akcija vas može nasmejati. Bravo.
Preporuke:
72
6
17 sreda, 10 decembar 2014 15:51
Niče, vizionar
Narcisoidni cirkuzant sa sve manjom svitom! Nema tu ozbiljne politike, pa tako ni ozbiljne opasnosti za izdajničku vlast. Šešelj - čovek oduvek u politici, a bez pravog političkog kompasa! Oduvek promašena opcija!
Preporuke:
27
107
18 sreda, 10 decembar 2014 16:00
Šomi
Što ne napada Vučića? :)
Preporuke:
69
56
19 sreda, 10 decembar 2014 16:00
Darvin
Deset neoljuštenih banana bi bio prikladniji poklon jer su Nikolić, Vučić i Dačić i evolutivno a ne samo moralno pali!
Preporuke:
72
7
20 sreda, 10 decembar 2014 16:04
@Žalosna sova
kod onog papiste?
Preporuke:
33
4
21 sreda, 10 decembar 2014 16:07
apis
Čovek je pošao kod kuma u posetu, a ovaj bednik pozvao policiju. E, kume, kume....
Preporuke:
106
5
22 sreda, 10 decembar 2014 16:15
smesno i sumnjivo
ne branim nikolica, ali zasto seselj ne napada vucica, to mi je najcudnije, vucic je veci evropejac, sedeo i poklonio taciju kosovo, hapsio i proganjao srbe u severnoj mitrovici....sve u redu sto napada nikolica, ali ni recju da napadne vucica to mi je sumnjivo i jos se nije oglasio zasto e to tako....da li je moguce da radikali upadaju samo kad treba da se stvori haos na pogresnoj strani, sta to ima izmedju njega i vucica....cenim intelekt seselja, ali ova njegova igra mi smrdi, nikolic nije toliko mocan kao vucic a vucica ni da pomene....ne znam, ne podrzavam ovo svidjalo vam se to ili ne!
Preporuke:
62
36
23 sreda, 10 decembar 2014 16:22
Zoran Đorđević
Slažem se sa ljudima koji tvrde da je četnikovanje više ljudi oteralo od radikala nego što je privuklo njima.
Sve ostalo je u redu.
Preporuke:
38
46
24 sreda, 10 decembar 2014 16:38
Spiridon
U trenutku kada je očigledno po svemu da Toma Nikolić ulazi u otvoreni sukob sa Vučićem upravo oko izdajničke politike udarati na njega a o istom tom Vučiću ćutati je zaista fenomenalna taktika. Osećam da Vučić trlja ruke jer mu bivši učitelj završava posao sa Tomom umesto njega samog. Jedino što bi se desilo kada bi Toma sutra podneo ostavku je da bi na vlasti svi bili unisoni kao jedan kada je bezalternativni put u EU na dnevnom redu.
Preporuke:
47
25
25 sreda, 10 decembar 2014 16:53
proglas
Tragikomedija,bolje reći bruka.
Preporuke:
35
15
26 sreda, 10 decembar 2014 16:56
Oliver Kromvel
Nije dobara potez,Šešelj treba da ga ostavi na miru šta se uhvatio za njega kada je tako hrabar što ne krene na Aleka,ili mozda imaju neki prećutni dogovor.
Preporuke:
48
55
27 sreda, 10 decembar 2014 17:05
@Oliver Kromvel
E, pa nemamo svi bele rukavice i lepu, trajnu frizuru pa da napadamo politiku beogradske vlade - saopštenjima dužine tri pasusa!
Šešelj napada onoga koga nalazi za potrebno a vi napadajte onoga koga smete - kad stigne hrabrost!
Preporuke:
72
12
28 sreda, 10 decembar 2014 17:10
SNS = DS
Izuzetno je važno ovo što Šešelj radi. Ćutanje o kupljenoj diplomi Predsednika Srbije je sramotno. Tomislav Nikolić je bruka za Srbiju.
Preporuke:
94
7
29 sreda, 10 decembar 2014 17:12
Ludi Milojko
Diplomirani hohštapler Tomislav Nikolić

Hahahahha
Preporuke:
94
6
30 sreda, 10 decembar 2014 17:12
Rio 2016
hm, možda je došlo vreme da voja pokaže malo svoje ljubavi i prema samim srbima, a?! na žalost, preslab je, ništa od srpske terevenke u samoj srbiji... a zaslužili ste malo zabave! tung!
Preporuke:
7
68
31 sreda, 10 decembar 2014 17:17
Čedin pastorak
Jadni Nikolić. Takav učenik a ne ume da se služi korom od banane.Kumovi?To kod Šešelja ne igra.Ali ima nade Vučić i tu igru znade.Nekome će neko da podmaže pete.I red je da se Srbi slože ko rogovi.Samo rat protiv Nikolić je rat Bosančerosa sa Srbijancima.I Šešelj ima prave nacionalne osećaje.Neće svoga hoće ovoga drugoga na njegov način obrazovanoga.
Preporuke:
8
54
32 sreda, 10 decembar 2014 17:22
MP
Za Srbiju je dovoljna sramota sto su nam strane sluzbe podmetnule predsednika bez kicme, bez formalnog obrazovanja, ali mislim da je ovaj
skup previse; Policijaci koji su dosli da obezbedjuju skup moraju da se mrznu za koliko 40 hiljada din? umesto da rade svoja dnevna zaduzenja.

Radikali treba da se uozbilje; Uostalom Srbijom sada upravljaju veoma losi ljudi i losi politicari koje su nam ostavili bas ti Seseljevci.

Mislim da Seselj nema dobru politicku opciju, svaka cast za patriotizam ali radi isto sto i pre ..srlja ne razmisljajuci o posledicama.
Preporuke:
12
42
33 sreda, 10 decembar 2014 17:25
...
Seselj:
"Necemo na policiju to su nasa braca, treba ce nam i vojska i policija za Kosovo i Metohiju, a treba ce nam i jedan streljacki stroj za ove izdajnike koji su potpisali briselski sporazum"


Amin.

Ceo snimak urucivanja diploma:

https://www.youtube.com/watch?v=wWa0HtRyKtI
Preporuke:
65
1
34 sreda, 10 decembar 2014 17:29
Drinko Končarević
Javna dodela diploma ima i dobre strane. Obezbeđuje se osnovni demokratski princip: javnost rada. dakle, sve je jasno, transparentno tj. prozirno i nikom više ne pada napamet da istražuje kako je stečena diploma.
Preporuke:
43
4
35 sreda, 10 decembar 2014 17:31
Jututunac
Kakav profesor takav učenik.Čovek zna šta je sve koda njega njegov učenik završio i doneo dokaze.Mora da ih je i potpisao.Fali diploma na korama od banane,revolucionarno prekidanje predstava u pozorištima,fakultet za ustaške profuknjače kao što je Marija Crnobori, za prosipanje vode predsedavajućim u Skupštini i kaubojsko vitlanje pištoljima po ulicama..Moda se vrati u profesorovu školu.Nije sve kakko valja izučio.Bravo profore .Dobri su ti đaci iako polovičnmi.Samo profesor ima 10.Svii ostali ne mogu preko devet.
Preporuke:
10
48
36 sreda, 10 decembar 2014 17:34
Dole laž i prevara !
Odlična akcija, čestitam!

Otkad policija ima autobuse na sprat? Nisam ih nikad video, takav kuriozitet bi valjalo slikati i pokazati javnosti.
Preporuke:
53
3
37 sreda, 10 decembar 2014 17:35
pitanje
molio bih neko da objasni kakav to dogovor postoji izmedju seselja i vucica....vucic je dao kosovo, postao miljenik engleza i amera...je l vucic nesto zna o seselju pa sad napada samo nikolica ili je sve ovo radikalska budalastina ....ne zaboravimo i nikolic i vucic su radikali kao i mirovic koji je dosta stekao bas kao radikal....sve u svemu, daleko im lepa radikalska kuca, cega se dohvate to sve propada....sad udrite ali mi pre toga recite jednu jedinu stvar sta su to radikali pametno uradili osim cetnickih pesama...
Preporuke:
17
40
38 sreda, 10 decembar 2014 17:37
s.j Šešelju zameram na činjenici da je ove fukare tpio u svojoj stranci
Da li su se oni po nečemu promenili od vremena kada su trčkarali za njim kao pudlice? Zašto je dozvolio ovim fukarama da postanu deo njegove stranke? Lako je sad naknadno pametovati i glumiti da su svi osim njega odgovorni, ali činjenica je da je upravo on ovim fukarama pružio politički život.

Znači, malo manje komentara o 'ćurkama koje su zalztale u politiku', i malo više iskrenosti po pitanju sa je i sam ispao svojevrsna ćurka.
Preporuke:
26
21
39 sreda, 10 decembar 2014 17:38
Jataganac
Neobično: Za cirkus u pozorištu Jovan Ćirilov je slavljen.Za cirkus u politici Šešelj još čeka naša priznanja.
Izgleda ipak da je onaj Šešelj iz Splita bolje upoznat sa ovim šešeljevskim patriotizmom.
Preporuke:
10
40
40 sreda, 10 decembar 2014 17:41
@Šomi
Ti ocigledno nisi slusao ni jedno obracanje Seselja do sad, ili se pravis gluv. U svakom svojoj izjavi on nikolica i vucica kao i ove ostale naziva najvecim izdajnicima u istoriji srpskoj naroda koji su izdali vise za mesec dana nego sto bi izdajnik tadic izdao za 10 godina, jer zato su i dovedini na vlast. Za razliku od nekih koji sebe nazivaju opozicijom i ne silaze sa vucicevih medija sa nacionalnom frekfencijom.

Rekao je danas da ce nam trebati vojska i policija za Kosovo i Metohiju i da ce biti potreban jedan streljacki vod za izdajnike koji su potpisali Briselski sporazum, a taj sporazum je potpisao upravo taj tvoj vucic za koga se brines. Sandisti smesni ste i jadni.
Preporuke:
55
4
41 sreda, 10 decembar 2014 17:46
Stanojlo
Baš me čudi da Nikolića nije širom otvorio vrata da primi diplome oda ovakvog stručnjaka za sve ove predmete.Pa to je čast koju ni Tito najveći među ovakvima nije dobio
Preporuke:
4
33
42 sreda, 10 decembar 2014 17:48
Konobar
Kupiti dokument DIPLOMU za novac ili za neku drugu vrednost i LAŽNO sebe prikazivati, lažno unovčavati ''znanje'' ... ima li nešto ogavnije i prljavije u liku živog stvorenja 21. VEKA?
To mogu samo LICEMERI koji su i PODLACI i OLOŠ u pravom smislu.
Teško je poverovati da je TOMISLAV NIKOLIĆ kupio DIPLOMU kao dokaz sticanja znanja i sticanja obrazovanja i da sa kupljenom za novac DIPLOMOM obavlja posao koji obavlja. Ovo nadležni DRŽAVNI organi da provere i sankcionišu inače neće da bude dobro.
Poznajem lično dosta likova koji su počev od 2000-te godine naprasno napredovali SLUŽBENO-PARTIJSKI sa DOKTORSKIM diplomama stručnih škola i to na visokim mestima kada se tiče odlučivanja.
Pitam se u šta smo se to pretvorili ako vakve stvari ne zanimaju ni MINISTRA PROSVETE.
Preporuke:
49
2
43 sreda, 10 decembar 2014 18:08
Boško
Zoran Đorđević
Slažem se sa ljudima koji tvrde da je četnikovanje više ljudi oteralo od radikala nego što je privuklo njima.
Sve ostalo je u redu.


Svako ko je kao funkcionalno nepismen prošao komunistički dril lažnih propagandnih komunističkih filmova koji su napravljeni po principu vesterna sa dobrim kaubojima (partizanima) i lošim indijancima ("bradatim" četnicima) se boji "brade" i "laje" na nju kao i svako seosko pseto.

Nažalost "radikali" su dokazali prebegavši 90% u "naprednjake" sa članstvom i biračkim telom da nikada nisu bili patriote niti su imali veze sa tradicionalnim Srpskim četnicima

Istu floskulu koju je upotrebila komunistička propaganda da bi opravdala svoje zločine za vreme rata i posle rata protiv Srbije proglašavajući "četnicima" sve protivnike komunističke bande,

upotrebili su i neprijatelji Srbije ustaše, turci, šiptari, bugari, slovenci u ratu protiv Srpskog naroda 1990 prozivajući ceo Srpski narod "četnicima"
Preporuke:
27
6
44 sreda, 10 decembar 2014 18:11
palilulac
"Trebali smo u Bajčetinu da odemo... na tomovaču!"
Preporuke:
22
1
45 sreda, 10 decembar 2014 18:17
komisija!
Dobro, cirkus je cirkus, podržavam ovakvo razobličavanje licemera i prevaranata, ali, zar ova država nije dovoljno ozbiljna i demokratska da može da osnuje nezavisnu komisiju da ispita valjanost Tomine diplome, koliko je poreza platio za imovinu koju poseduje i na kojem je poslu zaradio?

U stvari, znam da nije dovoljno ozbiljna i demokratska, da jeste, ne bi takav karakter mogao ni da dođe na njeno čelo. Nušić ni u mašti ne bi mogao da ovo zamisli!
Preporuke:
37
2
46 sreda, 10 decembar 2014 18:25
Bravo
A sad TN veleizdajnik,da dodeli orden dr.VS! TO VOJO SRBINE! VAMA DSSOVCIMA JE TESKO UGODITI! VI STE KRIVI I TO VEOMA DEBELO STO JE SRBIJA TU GDE JESTE I PO PITANJU KOSOVA!Sad vi nalazite mane nekom,kakav god da je VS bolji je od vas iz DSS! Vasa demagogija i EU i KOSOVO I METOHIJA je na vlastu sad! ..Mislite da Seselj nije mogao i pre 4,5,6 god nebitno da izadje iz Haga.Samo da je rekao onima u Hagu evo i ja cu se zalagati za Eu i Nato ko TN i AV,pa odma bi ga pustili iz Haga i gurnuli brdo para u SRS kao sto su dali pare SNS.Ali NE,covek nije pristao.I sad vi iz DSS kritikujete VS borbu protiv ovog rezima ha! DSs vidim izginu sa borbom i opozicijonim delovanjem,,na vlasti ste sa VESICEM I MALIM. I TO U BG ...to mu je isto kao i da sedite u vladi na republickom nivou.
Preporuke:
33
4
47 sreda, 10 decembar 2014 18:37
Johnny
@ Oliver Kromvel @ Šomi
sa dužnim poštovanjem ,iz ovih i onih razloga ne pratite analize ,izjave onoga što planira ,preduzima i radi dr Šešelj a što se može naći baš na stranicama NSPM u proteklih par nedelja.
Pozdrav .
Preporuke:
27
2
48 sreda, 10 decembar 2014 18:46
Evet efendija
čedinom pastorku

I očuh ti je bosanac po materi, ne zaboravi. Pola je iz "republike šumske", a drugo pola najuspešniji (glavom, bradom, stasom i glasom) pripadnik naše najveće nacionalne manjine. Iz "kruga dvojke" je tek od posle 5 oktobra.
Preporuke:
19
5
49 sreda, 10 decembar 2014 18:47
Peter RV
Mislim da Seselj ovdje tuce mrtvoga konja (ili magarca).
Nikolic nas je vec zadivio sa njegovim neobrazovanjem, tako da svaka dalja farsa na racun toga, je, kontra-produktivna.
Isto tako, te cetnicke pjesme podsjecaju zalosno na Vuka Draskovica (koji ih je prisvojio) i otudjuju ljude.
Cetnicko-partizansko sektastvo je zadnje sto Srbiji sad treba.
Preporuke:
18
21
50 sreda, 10 decembar 2014 18:55
Ivan Aleksić
Mislim da je svima jasno da se Šešelj jasno stavlja na stranu Vučića i "Kurira". E sad, zašto? Mnogo teorija, a nijednu ne možemo da proverimo.

Za sad.
Preporuke:
10
36
51 sreda, 10 decembar 2014 19:07
Zoran Đorđević
@Boško
Istu floskulu koju je upotrebila komunistička propaganda da bi opravdala svoje zločine za vreme rata i posle rata protiv Srbije proglašavajući "četnicima" sve protivnike komunističke bande,
A zašto su onda za vreme poslednjeg rata Hrvati i muslimani Srbe nazivali četnicima, a ne partizanima?
Preporuke:
21
5
52 sreda, 10 decembar 2014 19:26
SR JUGOSLAVIJA
Kakav je problem s Četnicima Srbi? Četnici su bili antifašistička jugoslovenska vojska. U Četnicima su bili i Hrvati i Muslimani. Zločine nisu činili samo pojedini pripadnici Četnika već i Partizani. Ja nemam ništa protiv Partizana, pa ne moraju ni neki od vas da imaju ništa protiv Četnika.
Preporuke:
36
5
53 sreda, 10 decembar 2014 19:34
jbgbgd
Ne bih ulazio u procene u vezi sa dilemom oko mogućih podela na relaciji Vučić-Nikolić. Na stanovištu sam da je Vučić sa svojim histeričnim i demagoškim ponašenjem ipak daleko štetniji...Sa druge strane, Šešelj je dokazao da je neprevaziđeni majstor političkog performansa. Ostaje ipak i neka nada da će svoje nesumnjivo velike intelektualne kapacitete upotrebiti i za dobrobit Srbije...
Preporuke:
29
0
54 sreda, 10 decembar 2014 19:41
Banja Luka
Stvar je u tome sto o cetnicima i cetnistvu cak i vecina njihovih tzv. poklonika ima pogresnu predstavu. Uzgred, cetnici su bili vrlo heterogena grupa u Drugom svjetskom ratu bez jasnog i dosljednog politickog plana za razliku od komunista koji su u tom smislu, kako su i sami cetnicki oficiri prizavali, bili daleko iskusniji i bolje organizovani...
U svakom slucaju, jeste malo anahrono to radikalsko cetnikovanje. Nema potrebe za tim. Uostalom, nije ratno stanje pa cemu ta vrsta price...
Svaka cast Voji za ovaj performans!
Preporuke:
32
1
55 sreda, 10 decembar 2014 19:58
doušnici
A niko da se upita kako to da se toliko policije stvorilo da dočeka te šešeljevske cirkuzane? Odgovor se sam nameće: Šešeljeva okolina je skroz-naskroz prožeta policijskim doušnicima, koji unapred javljaju "tamo gde treba" sve što treba...
Preporuke:
9
34
56 sreda, 10 decembar 2014 20:25
Ultravizitor
Prednost grobara, avava i zločestog patuljka je što nemaju ni morala ni obraza pa je svako šegačenje na njihov račun beznačajno. Ostaje nejasna korektnost Šešelja prema avavu i patuljku iako su po mnogim merilima gori od grobra.
Preporuke:
22
5
57 sreda, 10 decembar 2014 20:41
Zivorad
Ogroman broj "visoko" obrazovanih Srba ne zna dovoljno o Cetnickom pokretu, koji je osnovan pre Prvog balkanskog rata. General Draza Mihailovic je bio na celu pokreta "Jugoslovenska Vojska u Otadzbini", osnovanog u vreme kapitulacije Kraljevine Jugoslavije 1941. godine. General Mihailovic je imao u svome Stabu mnoge visoke oficire Muslimane i Hrvate. 1941. godine na celu Cetnickog pokreta je bio Kosta Pecanac. Preporucujem obrazovanim Srbima da ne budu leni duhom i da procitaju po neku knjigu iz Srbske Istorije. Pozdrav svim postovaocima NSPM! P.S.: Ne poticem iz Cetnicke sredine i familije, nego samo zbog istine.
Preporuke:
18
1
58 sreda, 10 decembar 2014 20:53
Puki
Ako hoćeš da raskuješ lanac, udri u najslabiju kariku. Kada ona pukne... To zna svaki srpski seljak bio za ove ili za one.
Preporuke:
29
1
59 sreda, 10 decembar 2014 21:21
za ovaj gaf veliko postovanje
Srbija je istina vodi je olos
i to nije drzava nego je vodi olos
u pravu je ako neko to gleda vidi sve iz vana
sjajan gaf ...

ako neko putuje
nemoze da veruje uopste o cemu se u srbiji radi
diktatura lopovluk korupcija nasilje hapsenja bez veze
nema sudova ustava sta je to ????
to nema nigde

ili ima a u evropi nema

taj olos ce proci bas kao sto je olos
asija sve vidi asija vlada svetom
asija drzi sve pare i industrije
i dugove
e olosu srbije
mister seselj vam je objasnio ko ste
a asija tamo je jos yugoslavia
kicmu ce vam asija polomiti
tamo se uzi i govori english i russian
i yugoslavia je ziva e tako je to
pozdrav za mister seselja bravooooo
sjajan intelektualni gaf
Preporuke:
15
1
60 sreda, 10 decembar 2014 21:29
brka
a karić,tj. milanka='master jednako flomaster!
Preporuke:
14
0
61 sreda, 10 decembar 2014 21:34
dragan
Ne shvatam ove koji kritikuju. Pa da Seselj nije stigao sva opozicija u Srbiji bi jos deset godina pisala saoptenja! Covek je treci dan po dolasku, TEŠKO BOLESTAN (što niko i ne pominje) napravio miting pod punom medijskom blokadom. Dao vise intrevjua i ideja sta da s radi nego celokupna opozicija, i leva i desna, od 2012. Zapravo, on jedini radi NESTO KONKRETNO, a potpuno je oteran iz medija. Mora da pravi ovakve stvari jer ne moze drugacije u zemlji u kojoj vise nema slobode štampe ni drugih medija... Lepo je to sto radi DSS ali JALOVO. DS je ionako interesna grupa podeljna u jos nekoliko grupa, a radikali su, zapravo, Šešelj. Znaci, mi od celokupne opozicije imamo SAMO JEDNOG COVEKA koji se ne stidi da zasuce rukave i radi ovo sto radi. Rizikucuji da umre ili da ga vrate u Hag, što je savim moguce. Svi kojima se nesto ne sviđa, neka sami probaju da naprave neki protest ili bilo sta. Ako Seselj ode - vraticemo se opet u veliku tisinu mraka. Mozda vam je Tadic opozicija?
Preporuke:
30
2
62 sreda, 10 decembar 2014 21:46
MR (ćirilicom)
Ovo je duhovit Vojin potez. Čovek ne treba uvek da bude preterano ozbiljan. Ima vremena i prilike i za to.
Preporuke:
28
1
63 sreda, 10 decembar 2014 21:51
Zašto Šeki ne udari na Vučka nago na Tomu zajedno sa Bljicom?
Čudno
Preporuke:
4
23
64 sreda, 10 decembar 2014 22:00
Jel i Šešelj neobavešten kao Koštunica?!
Toma Diploma se ništa ni ne pita!

Kada će Šešelj da udari na Vučka?!
Preporuke:
5
19
65 sreda, 10 decembar 2014 22:41
MP
Izvinite Seseljevci ali ..NIJE u redu da se prepucavanja po malo i licna odvijaju pred zbunjenom, polugladnom nacijom.

Srbiji trebaju vodeci ljudi koji razumeju i mogu da izadju na kraj bas sa tim
svetom od kojeg svaki dan dobijamo samare a da su dovoljni mudri i svesni da znaju da ni nacija ni zemlja NISU na prodaju.TO danas nemamo.

Vodeci ljudi treba Srbiji da donose poslove i prihode, a ne da gledaju kako ce da prebace novac na strane racune; na pr. Nikolic; umesto diplome za koju znamo da je lazna, valja se pitati, gde ste gospodine NIkolicu stavili ove depozite sto su vam uplatili a po nalogu stranih operativaca.

Ne znam gde je tu mesto Seselju i radikalima; On je odlican pravni analiticar, ali zadrt covek; Da je malo manje vredjao sud tamo u Hagu, da se manje pravio vazan "ja sam najbolji i slicno, vi ste "sve najgore"" i malo vise mislio na svoju porodicu i na zemljake ne bi sada bio "ni tamo ni ovde".
Na prvom mestu je zdravlje i najblizi.
Preporuke:
8
16
66 sreda, 10 decembar 2014 22:43
Rđosav
- potpuni promašaj Šešelja i njegovog novog najomiljenijeg poltrona Šarovića ("tako se dočekuje četnički vojvoda"?! - ma nemoj? - e moj Šarke, da ti znaš kako su Tomča i Vučko u zanosu pevali tu četničku pesmu - ti si čisti amater...)- dakle: glupiranje s četništvom se nastavlja i definitivno odbija ozbiljne ljude (mogu neki klinci - navijači da se prime, ostali - jok!)- a podsmevanje Tomi zbog kupljene diplome? - pa današnji Srbi baš vole takvu "snalažnjivost", može Tomi i da skoči rejting zbog mangupskog poteza.- a podsmevanje Dragici i njenom fondu? - e pa ta Dragica izgleda sasvim prilično, najbolje od svih prvih dama posle pokojne Jovanke. Otresita, fizički odlična za svojih 60+, nije neka glupača nego sasvim "pristala" Šumadinka. A Vojča očigledno ima težak kompleks sa ženama, prvi brak - propao, u drugom izabrao onu... - znači: s ovakvom mizogenijom Šele može da se oprosti od ženskih glasova...
Preporuke:
10
24
67 sreda, 10 decembar 2014 22:51
Rđosav
- ispravke: snalažljivost; mizoginija.
Preporuke:
3
17
68 sreda, 10 decembar 2014 22:59
nenad
Seselj hoce da unisti nasu evropsku buducnost. On sigurno radi za tajkune, i to sada kada svi treba da se zbijemo oko Vucica.
Preporuke:
4
22
69 sreda, 10 decembar 2014 23:13
Zvonimir Bgd
Zar je Tomislav Nikolic jos uvek Predsednik Republike???

Ne znam za demokratsku drzavu u svetu u kojoj sef drzave ne bi morao momentalno da podnese ostavku kada vec svi gradjani znaju da je on lazirao fakultetsku diplomu.

Za politicare mnogo nizeg ranga, posledica ovakvih prevara bila bi ne samo ostavka, nego i odlazenje sa svih funkcija i prestanak ucestvovanja u javnom politickom zivotu.

Za Tomislava Nikolica to ne vazi!
Vec samo ovo dovoljan je pokazatelj u kakvoj drzavi zivimo.
Ovo je "ostatak od drzave"!
Ovo je skandal od drzave!

Neka umuknu svi oni koji u ovakvim potpuno opravdanim politickim manifestacijama vide "cirkus, ruglo, zabavu...".
Cirkus je na vlasti, a ovo je znak da jos uvek nisu svi zabili glavu u pesak!
Preporuke:
17
2
70 sreda, 10 decembar 2014 23:28
Gregor Samsa
Posle svakodnevnog penetriranja po mozgu vaskolikog srpskog građanstva od strane selakovića, zorane, nebojše, vulina, verbića, bata keramike, njihovog vođe i ostalih konvertita i nepismenih čergara, pravo je osveženje videti moralnog gorostasa Šešelja kako im na duhovit način, istresa gomilu govana po njihovim praznim glašama.

Samo napred Šeki. Deri boraniju.
Preporuke:
20
1
71 sreda, 10 decembar 2014 23:44
Mujo
Ljudi nemojte se segaciti, imam ozbiljan prijedlog a to je da se izvrsi provjera znanja na nekoliko vaznih ispita TN, inace bez dokaza sve ovo izgleda da RADIKALI klevecu.

Imam prijedlog da ispite provjere polozi ispred jednog genijalnog Pr Dr VOJE SESELJA kao predsj komisije, i da vise prestanemo sa klevetanjem.

A ti VOJO nemoj da budes pristrasan kad budes ispitivao kuma.
Preporuke:
17
1
72 sreda, 10 decembar 2014 23:47
Marko
Iako u potpunosti postujem ulogu Ravnogorskog pokreta u Drugom Svjetskom ratu, mislim da nam je kvazicetnikovanje devedesetih donijelo vise stete nego koristi. Pokret generala Mihailovica bio je castan ali na zalost tragican jer nije imao nikakvu istinsku podrsku. Vrijeme je da taj pokret dobije svoje zasluzeno mjesto u istoriji kao i da se iz zabluda tog vremena nesto nauci (na primjer da su nam tkzv "saveznici' tog vremena i tada i danas bili najveci neprijatelji). Uvijek cu se sjecati nekih konfuznih momenata sa ratista kada su neki i dalje pjevusili onu "...iz Londona govori Kraljica" iako nas je ta ostrvska marva trtila na sve moguce nacine.

Sto se tice dodjele diploma, nisam siguran zasto cijenjeni g. Seselj razbija poprilicno nevaznog predsjednika a ne dira daleko opasnijeg premijera ali valjda je to neka njegova taktika. Realno gledano, izbori birackog tijela Srbije su postali velika nepoznanica za nas iz Republike Srpske zadnjih petnaestak godina pa mozda i ovo upali.
Preporuke:
12
7
73 sreda, 10 decembar 2014 23:52
Danilo
Seselj je jedno veliko,pametno i blesavo dijete koji bi zelio da se sve vrti oko njega,ne zanima ga teska situacija u drzavi,on provodi cirkus,zabavlja narod,a drzava u bankrotu i napadnuta sa svih strana.Danasnji cirkus sa diplomama,izazivanje Tome i supruge mu ne ide na cast jednom iole ozbiljnom covjeku.A,sto ne rece Seselj da je svoju zenu Jadranku kandidovao glavnog nosioca liste na posljednjim izborima,sto ne rece Seselj otkud mu pare na bankovnom racunu u Cikagu,koji mu je sud u Hagu pronasao i rekao da ima odakle da plati advokate.Pa skupljao pare po SAD za srpski narod,pa i kucu napravio.Da sam na mjestu Seselja ne bih se ponosio ni magistarskim radom iz domena ONO i DSZ (opstenarodna odbrana i drustvena samozastita),a tema glasi:"Marksisticki koncept naoruzanog naroda".A,pjeva cetnicke pjesme.Zar i on nije izdao svoje ideologe Mikulica,Pozderca, Dizdarevica? A,jos kad doktor nauka kaze;"J.. vam svima mater" i "Mozete mi p ...." zreo je da vodi drzavu.
Preporuke:
10
13
74 četvrtak, 11 decembar 2014 00:01
moravac
E moj pobednice zar si zato pusten iz zatvora da svadas kuma i Vucica. Zar nemas pametnijeg posla niti veceg problema u Srbiji, vec necije diplome da proveravas . Brisel ti je jaku ulogu dodelio moj Vojo Srbine.
Preporuke:
7
18
75 četvrtak, 11 decembar 2014 00:12
moravac
Sta se zeli ovim segacenjem i vredanjem predsednika Srbije.1. Politicki rejtig 2.Pomoc Vucicu da ispliva iz g.... 3. Ostvarivanje plana CIA konacno Srbi na Srbe 4.Zasto Vojo ne nastupas kao pravnik i politicar, advokati,penzioneri,nezaposleni, studenti okupirani mediji juzni tok, ....... 4 Zar je to put Cirkusijadom spasavati srbe od nagomilanih problema
Preporuke:
12
13
76 četvrtak, 11 decembar 2014 00:21
Bgd
Neko pise:
====================
a podsmevanje Dragici i njenom fondu? - e pa ta Dragica izgleda sasvim prilično, najbolje od svih prvih dama posle pokojne Jovanke. Otresita, fizički odlična za svojih 60+, nije neka glupača nego sasvim "pristala" Šumadinka.
==================
Ne verujem da je ikom u Srbiji do podsmevanja; Problem sa fondom D. Nikolic je sto se finansira iz vrlo sumnjivih izvora a gde predsednikovica nije donator.
a fond se zove po njoj? Van pameti.

DN u fizickoj kondiciji (koliko to kosta? i ko to placa?) ali ona nije u stanju da vodi razgovor, ne moze nista da napise, da sklopi recenicu; to je sramota, setite se Londona
Nema potrebno ni obrazovanje ni slif, nije stekla za protekle dve godine a Srbiju je mnogo kostala. Nije cudno sto je zovu "gospodja ministarka". NJima NIJE jasno (bas zbog nedostatka obrazovanja i morala) da
njihovo izigravanje dobrotvora je nakaradno i da je to konflikt interesa; Koriscenje funkcije pred. za korist sumnjiv. priv. fonda.
Preporuke:
14
3
77 četvrtak, 11 decembar 2014 01:28
Mićko
Ne znam šta da mislim o ovome. Sa jedne strane, sviđa mi se. Kao što kaže, te se diplome zaista ne mogu osporavati, ni jedna. A opet, mučan je pogled na izmotanciju kad čovek pomisli u kakvom je grobu Srbija i kakav vapmir joj krv pije, vampir koji ovakvim performansima ne biva ni dotaknut.
Ne znam, možda su to taktika i strategija, možda je ovo, možda je ono - meni srce zebe. Čini mi se da malo ko stvari shvata ozbiljno. Što je neoprostiv greh. Takav za kojim ide teško ispaštanje.
Preporuke:
5
1
78 četvrtak, 11 decembar 2014 08:52
Majković
Karnevalizacija svega je najbolji način da se uništi ovo malo Srbije što je ostalo.Sramota.
Preporuke:
4
6
79 četvrtak, 11 decembar 2014 12:10
Moravac
Nikolicu je dodeljena sudbina Kostunice I Janukovica a svi vi koji u horu o tome trubite doprinoste Nato Scenariju u Srbiji. Da li to zele Srpski patrioti. Ili po onoj Srpskoj nek komsiji ckne krava pa nek cela Srbija ide do davola.Nikolic je legalno izabran predsednik Srbije ko god rusi Nikolica rusi Predsednika Srbije.
Preporuke:
4
5
80 četvrtak, 11 decembar 2014 13:34
e srbadijo moja,
sve Vam je ovo cirkus, i tigrovi i lvovi i medvedi i vu(k)ci, i KLOVN i polugole starlete na trapezu, i naopako cetnikovanje i pisanje ćirilicom, ništa mi ne naučismo od učiteljice života, a sve su šanse da nikad i nećemo, večiti ponavljači i gubitnici, oni koji dobiju keca, pa se posle smejulje kao zeznuli nastavnika, a život ne oprašta, melje ,razara, a mi kao maloumnici, kleberimo se nad tuđom i svojom propašću.Na moju veliku žalost, nema nama oporavka,verovatno nikad.Mnogo smo kvarni(i primitivni)...mnogo.
Preporuke:
3
4
81 četvrtak, 11 decembar 2014 13:56
Slavomir Srpski
Ocigledno je da je Seselj izabrao mnogo slabijeg Nikolica da napada od suprmena Vucica. Verovatno smatra da je Vucic isuvise jak za njega, da bi ga rusio, pa se olakomio na slabijeg. Verovatno u nadi da c time dovesti Srbiju u haos i destabilizaciju, koju bi onda mogao da iskoristi da se zbaci sadasnja vlast u Srbiji.

Ali to nije izvestan put pobede nad rezimom. Jer cak i ako bi se destabilizovao Predsdnik Srbije, to ne znaci da bi na mesto novog Predsednika dosao neko ko je u suprotnosti sa Vucicem. Seselj nema nade da postane Predsednik, jer je ostareo i bolestan i vecina Srbije danas mu ne bi za to dala glas, tako da bi nam americka ambasada podmetnula goru verziju od Nikolica. Zasto Seselj ne pocne da destabilizuje Vucica koga dobro poznaje i poznaje njegove slabosti? Nama je vaznije da destabilizujemo ovu vladu i pripremimo izbore za sledecu godinu: dakle destabilizacija Vucica i pritisak na vladu.
Preporuke:
0
5
82 četvrtak, 11 decembar 2014 14:04
dragan
Kod Srba je sve moguce! Vidim neki porede Seselja i Nikolića. I? U čemu je Nikolić u prednosti? Da li je obrazovaniji? Pošteniji? Dosledniji? Možete li da zamislite Nikolića poput Šešelja 12 godina u Hagu? Možete li da ga zamislite kao do smrti štrajkuje glađu? Kako na smrt bolestan radi kao da je sve OK? A tek "sumnjivo" ponašanje Šešelja prema Vučiću? Ima Šešelj navodno dil i sa Amerima! I ko zna kim?! Njegovo pravo je da udari po Nikolicu. Stvar njegovog pogleda na stvari. On bar ne glumi opozicionara i ne sedi u skupštini čekajući da se upale tv kamere. Niti izdaje jalova saopštenja. Četnik je? A Tadić je bio autrokrata, kao i Slobo. Pajtić je korupmiran i usto falsifikator zakona. Čeda je mafija itd..To je valjda "blaža varijanta" od četnika? A najbolji su ovi što kažu - pa dobro Nikolić je ipak predsednik ne treba ga ponižavati! A on koji je slagao biračko telo, koji radi sve suprotno od onoga što je govorio i koji je falsifikao ČETIRI GODINE studija
Preporuke:
3
1
83 četvrtak, 11 decembar 2014 14:48
Romeo
Živeo Šešelj vašarski cirkuzant
Preporuke:
2
5
84 subota, 13 decembar 2014 21:14
Gedza
Seselj je genije i poznaje najmanje rizican put za spas SRBIJE, A TO JE PRAVNIM VAKUMOM KOJI CE NASTATI OBARANJEM PREDSEDNIKA PA POTOM ,PADA VLADA , JER NEMA POTPISIVANJA ZAKONA NI PROMENE USTAVA I ...
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner